T.C.
ÇORUM BELEDİYESİ HAYREDDİN KARAMAN KIZ AND. İMAM HATİP LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI
a) İşin Niteliği ve Yeri
2023-2024 eğitim-öğretim yılından itibaren 3 (üç) öğretim yılı boyunca Çorum Belediyesi Prof. Dr. Hayreddin
KARAMAN Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerinden velisinin isteği doğrultusunda taşınmasını
isteyenlerin, adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen
güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığın
Okul Servis Araçları Yönetmeliğine uygun yapılmasıdır.
b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi Şartlarda Alınacağı
Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, okul idaresinden bedelsiz olarak temin
edilebilir.
c) Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı
Servis çalıştırma işi, 2023-2024 eğitim öğretim yılından itibaren 3 (üç) eğitim öğretim yılı boyunca Çorum
Belediyesi Prof. Dr. Hayreddin KARAMAN Kız Anadolu İmam Hatip Lisesinde hafta içi her gün saat 08.30’da
derslerin başlayacağı ve 17.00’da sona ereceği dikkate alınacak şekilde planlanacaktır.
d) Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri Tarihi ve Saati
Okul servis aracının belirlenmesi 25 Ağustos 2023 Cuma günü saat 14.00’te okulumuzda yapılacaktır.
e) İsteklilerde Aranılan Belgeler
1. Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
2.Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası
veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
3.Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından
servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair
belge,
4.Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel
kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
5.Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
6. Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis
Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
7.Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
e) Dosya Teslimi
Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz. Servis taşıma işi için
dosyaların son teslim tarihi 25 Ağustos 2023 Cuma günü saat 14.00’dır.
İş bu ilan 1 Ağustos 2023 Salı günü hazırlanarak okul duyuru panosunda ve okul WEB sitesinde duyurulmuştur.
OKUL AİLE BİRLİĞİ
UYGUNDUR
Ahmet Metin DURAN
Okul Müdürü